domingo, 12 de junio de 2011

SESSIONS DE MAQUILLATGE

Avui era el nostre primer dia de classe. Anteriorment havíem anat a la classe d'en Toni però encara no teníem cap treball en ment. Per aquest motiu encara ens sentíem desorientades envers el que hauríem de fer amb na Carmen la resta del curs. 

Quan vam arribar a l'aula na Carmen ja ens tenia algo preparat. Ens vam repartir en grups/parelles i ens va repartir pintures per a la cara. 

A algunes de les meves companyes no lis va fer gràcia haver de pintar-se la cara ja que tenen la pell delicada i pot ser lis podrien sortir granets. 

Com a jo em donava igual, les vaig dir que practiquessin tot el que volguessin amb mi. El problema ara era què pintar? Seguidament el que vam fer és posar-nos en la situació d'un nin i esbrinar quines són les coses que més demanen. Entre les nostres opcions trobàvem: papallona, pallasso, princesa... Com podeu observar la nostra elecció va ser pintar-me de papallona. 

Mentre les meves companyes em maquillaven a la mateixa vegada em demanaven consell. Jo no em podia vorer però lis ajudava en quant a la direcció que havíen de seguir les línies de la forma, quins colors escollir... 

Pel que fa a les companyes que no es volien maquillar la cara, vam cercar un plan B: les vam fer un dibuix en la mà amb un altre tipus de tècnica de maquillate: amb pintura líquida i pinzell. 

Aquest dia m’he sentit com si hagués tornat a la meva infància. Ha set una activitat molt divertida i amb la qual m’han despertat les ganes de voler practicar més per així poder pintar dibuixos genials en les cares dels meus alumnes quan es doni la ocasió. 



Aquí vos deixo el resultat final!


No hay comentarios:

Publicar un comentario